Anbefales til dig
- hvis du påtænker at beholde din bil i flere år, da denne behandlingstype holder længere, og er billigst pr. år. Denne behandling er også ideel til biler med let begyndende rustangreb. Behandlingen er vores absolut stærkeste traditionelle behandlingstype. Hvis du ønsker en komplet rustbeskyttelse helt uden opløsningsidler, helt uden lugt og dryp, samt med lang holdbarhed, så vil vi anbefale vores 4 års komplet miljøbehandling.
Er du træt af støj i kabinen, så kan alle vores behandlinger kombineres med en støjdæmpning til din bil.
TRE-DOBBELT BEHANDLING
4 ÅRS HOLDBARHED
Behandlingen omfatter
Er du i tvivl om hvilken behandling du skal vælge til din bil, eller har du spørgsmål, så står vi altid klar til at hjælpe dig!
Ofte stillede spørgsmål
til 4 års komplet rustbeskyttelse
En 4 års komplet rustbeskyttelse tager et døgn og to døgn i kombination med en støjdæmpning. Dette er muligt, fordi vi har et professionelt tørreanlæg installeret, så bilerne bliver helt tørre inden de behandles.
Undervognsbehandlingen kan kombineres med en støjdæmpning på nyere biler uden rust, og som ikke tidligere er rustbeskyttet. Hvis bilen er behandlet, tidligere er det kun muligt at støjdæmpe bagagerummet, hvor størstedelen af støjen kommer fra.
Støjdæmpningen er 1.000 kr. billigere end normalt, når det foretages sammen med en 3- eller 4 års komplet rustbeskyttelse eller 4 års komplet miljøbehandling.
Støjdæmpning kan tilvælges i bookingmodulet, hvor prisen også fremgår.
Ønskes bilen i 30 års garanti, kræver det inderskærme i alle fire hjulkasser, samt stænklapper foran. Desuden kræver det, at bilen ikke er ældre end 1 år. Hvis den er ældre, skal vi se den først, og så kan du booke en gratis rustkontrol i vores bookingsystem eller ring på tlf. 66171300.
Inderskærme og stænklapper kan tilvælges i bookingmodulet, hvis bilen ikke er "født" med disse.
Vi anbefaler at bilen får monteret inderskærme i hjulkasserne, hvis den ikke er "født" med det. Inderskærme beskytter karroseriet mod det massive slid, der fremkommer, når hjulene "skyder" grus og skidt op i hjulkasserne. Sådan undgår man at metallet i hjulkasserne "sandblæses" og dermed undgås rustangreb.
Mange biler på markedet i dag har fabriksmonteret inderskærme i alle fire hjulkasser, men en del har dog stadig ikke i baghjulskasserne.
Inderskærme kan tilvælges i bookingmodulet.
Ja det kan man, hvis man får monteret stænklapper bagved forhjulene! Panelerne er placeret bag forhjulene under bilen. Disse er hårdt udsat for slidtage, idet grus og sten fra vejen "skydes" op under panelerne - det slider på rustbeskyttelsen, og det giver stenslag (hul på lakken). Herved opstår der rust...
Dette problem kan undgås, hvis du får monteret stænklapper bagved forhjulene - disse kan tilvælges i bookingsystemet.