Anbefales til dig
- hvis din bil er ny eller nyere, uden rust, og som ikke tidligere er blevet rustbeskyttet med traditionel rustbeskyttelse. Hvis du hader lugten og svineriet efter en almindelig rustbeskyttelse, så er denne behandlingstype noget for dig, da den er helt lugtfri og drypfri. Desuden er rustbeskyttelsesprodukterne for denne behandling helt uden opløsningsmidler og det er godt for miljøet! Pga. den lange holdbarhed på 4 år vil det også blive den billigste løsning pr. år ift. behandlinger, der kun holder i 2 eller 3 år. Denne behandlingstype er ideel til undervognsbehandling og rustbeskyttelse af elbil og hybridbil, fordi den er helt uden opløsningsmidler og samtidig virker støjdæmpende. Det er også det oplagte valg til undervognsbehandling af autocamper, idet man jo sover og opholder sig i bilen, hvor det ikke optimalt at indånde opløsningsmidler og dampe.
Hvis du i stedet er til traditionel undervognsbehandling, så vil vi anbefale vores 4 års komplet rustbeskyttelse, der er lidt billigere. Er du træt af støj i kabinen, så kan alle vores behandlingstyper kombineres med en støjdæmpning til din bil.
Læs mere om bæredygtig rustbeskyttelse.
LUGT- OG DRYPFRI
UDEN OPLØSNINGSMIDLER
4 ÅRS HOLDBARHED
Behandlingen omfatter
Er du i tvivl om hvilken behandling du skal vælge til din bil, eller har du spørgsmål, så står vi altid klar til at hjælpe dig!
Ofte stillede spørgsmål
til en 4 års komplet miljøbehandling
En 4 års komplet miljøbehandling er mere tidskrævende, og derfor går der to døgn før end du har din bil igen. Hvis du samtidig vil have bilen støjdæmpet, så tager det stadig kun to døgn.
Fra DR KONTANT
- Ekspert fra Teknologisk Institut: "Billig undervognsbehandling er ikke pengene værd":
Fra Teknologisk Institut
Billig undervognsbehandling kan betyde falsk tryghed og koste dig mange penge
Konkurrencen på rustbeskyttelse er ekstremt hård, og derfor kan der hurtigt gå inflation i udbuddet af rabatter og lave priser... Det betyder desværre ret ofte, at der ikke er tid til at udføre rustbeskyttelsen ordentligt, samt have erfarne medarbejdere ansat, og så er pengene på undervognsbehandling i mange tilfælde spildt.
Teknologisk Institut anbefaler, som minimum, at stille disse krav til undervognscenter: